چچ

شبکه اجتماعی سازمانی کولتفرم

کولتفرم یک نرم افزار شبکه اجتماعی سازمانی ابری برای مدیریت ارتباطات و تعاملات سازمانی است، که برای سازمان های بزرگ با سطح محرمانگی بالا، راهکار ابر خصوصی و نصب اختصاصی هم ارائه می کند.

شبکه اجتماعی سازمانی کولتفرم

کولتفرم; شبکه اجتماعی سازمانی

انجام کارها در هر سازمانی، به صورت تیمی و در بستر ارتباط مداوم کارکنان، اتفاق می افتد. بخشی کمی از این ارتباطات در چارچوب اسناد و مکاتبات رسمی و بخش بزرگتری در قالبی غیر رسمی اما جدی و با اهمیت دنبال می شود: تعاملاتی مانند کسب اطلاعات، هماهنگی و پیگیری کارها، همفکری در تصمیمات، مشارکت در تدوین اطلاعات و اسناد سازمانی و...
این دسته از ارتباطات در سیستم های اتوماسیون اداری یا نرم افزارهای اختصاصی، مدیریت نمی شوند. انجام آنها به شکلی کارآمد، با رعایت سطوح دسترسی و محرمانگی، مطابق ساختار و فرهنگ سازمانی، با حفظ سوابق به عنوان دارایی کلیدی سازمان، مستلزم استفاده از یک پلتفرم تعاملات سازمانی جامع، قدرتمند و یکپارچه با سامانه های اطلاعاتی سازمان است:
کولتفرم به عنوان یک پلتفرم تعاملات سازمانی شامل شبکه اجتماعی سازمانی و سایر اجزای وابسته پاسخی مطمئن به این نیاز سازمان است.
هر سازمان یا شرکتی به دنبال بالاتر بردن بهره وری، چابکی، رضایت مشتریان و کارکنان هم جهت تحقق اهداف کلان سازمانی است. سرمایه گذاری برای توسعه زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات معمولا با این جهت گیری انجام می شود. توسعه نرم افزارهای سازمانی، اتوماسیون و خودکارسازی فرایندها و کارها و ... در این راستا توسعه داده می شوند.
در چند سال اخیر که شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها در ارتباطات شخصی مردم جایگاه خود را تثبیت کرده اند. عادت دردسترس و آنلاین بودن آن به سازمانها هم کشیده شده است. از آنجا که استفاده از شبکه اجتماعی عمومی مانند واتساپ، تلگرام، سروش، ایتا، آیگپ برای ارتباطات سازمان اشتباه است، نسل دیگری از این ابزارها تحت عناوین زیر توسعه یافتند:

استفاده از شبکه اجتماعی عمومی مانند واتساپ، تلگرام، سروش، ایتا، آیگپ برای ارتباطات سازمان اشتباه است.

ابزارهای شبکه اجتماعی سازمانی مانند کولتفرم به صورت اختصاصی برای مدیریت ارتباطات و تعاملات سازمانی ساخته شده اند. درخواست جلسه دموی شبکه اجتماعی سازمانی کولتفرم

یک سازمان، شرکت یا حتی یک تیم کاری را در نظر بگیرید. افرادی با تخصص های مختلف برای تحقق اهداف سازمانی تعریف شده در کنار هم قرار گرفته اند و با همکاری تیمی در تلاش هستند. هر کدام جایگاه مشخص و وظایف تعریف شده ای را برعهده دارند. اما انجام کارها در هر شرکت و سازمانی، به صورت تیمی و در بستری از ارتباط و تعامل مداوم کارکنان سازمان، اتفاق می افتد.
حتی در سازمان های امروزی که paper-less شده اند، فقط بخشی کمی از این ارتباطات در چارچوب اسناد و مکاتبات رسمی و بخش بسیار بیشتری از آنها در قالبی غیر رسمی و در عین حال، کاملا جدی و با اهمیت دنبال می شود:
تعاملاتی مانند کسب اطلاعات از یکدیگر، درخواست انجام کار، هماهنگی و توافق در نحوه انجام کارها، پیگیری موضوعات کاری که قبلا با هم هماهنگ کرده ایم، همفکری و تبادل نظر برای رسیدن به تصمیمات سازمانی، مشارکت در تهیه و تدوین اطلاعات و اسناد سازمان (طرح ها، آیین نامه ها، قراردادها، صورتجلسات، ...) و بسیاری امور دیگر...
انجام این امور به شکلی کارآمد و انعطاف پذیر، با رعایت سطوح دسترسی و محرمانگی اطلاعات، که از ساختار و فرهنگ سازمانی ما تبعیت کند و همچنین سوابق همه اطلاعات و اسناد مبادله شده به عنوان یک دارایی کلیدی سازمان ثبت و نگهداری شوند،
مستلزم استفاده از ابزاری جامع، قدرتمند و یکپارچه با سایر سامانه های اطلاعاتی سازمان است:

کولتفرم به عنوان یک پلتفرم تعاملات سازمانی شامل شبکه اجتماعی سازمانی و سایر اجزای وابسته پاسخی مطمئن به این نیاز سازمان است.

کولتفرم یک سرویس ابری شبکه اجتماعی سازمانی برای مدیریت ارتباطات و تعاملات سازمانی است، که برای سازمان های بزرگ با سطح محرمانگی بالا، راهکار ابر خصوصی و نصب اختصاصی هم ارائه می کند. درخواست جلسه دموی شبکه اجتماعی سازمانی کولتفرم

کولتفرم به عنوان یک پلتفرم تعاملات سازمانی دربخش شبکه اجتماعی سازمانی خود مجموعه یکپارچه ای از ابزارهای ارتباطی و تعاملی مانند چت های خصوصی و عمومی، کانال ها و گروه های تبادل پیام‌، تبادل و مشاهده اسناد، تماس‌ های صوتی و تصویری دو نفره و چند نفره در بسترهای VoIP و WebRTC، جلسات ویدئو کنفرانس، تقویم سازمانی یکپارچه با ابزارهای تماس، ربات های نرم افزاری، تایم لاین اطلاعات و رخدادها، برچسب گذاری و نشان گذاری اطلاعات و تماس ها، چارت سازمانی و اتصالات یکپارچگی را همراه با یک پنل مدیریت یکپارچه، در اختیار سازمان شما قرار می دهد. علاوه بر این:

شبکه اجتماعی سازمانی کولتفرم به عنوان مهمترین مزیت رقابتی، ابزارهای قدرتمندی برای یکپارچه سازی در تمام سطوح با زیرساخت ها و نرم افزارهای سازمانی شما دارد. اشتراک رایگان شبکه اجتماعی سازمانی کولتفرم بسازید.

در یک کلام، شبکه اجتماعی سازمانی کولتفرم، ارتباطات و تعاملات پراکنده و خارج از مدیریت شما را، یکپارچه کرده و تحت مدیریت شما در می آورد.

در شبکه اجتماعی سازمانی کولتفرم، مسلط مدیریت کنید. راحت تر و دل پذیرتر کار کنید.

اجازه انتشار: قید نشده
نوع: تالیف
آدرس کوتاه شده: